17 Haziran 2011 Cuma

Norlevo: dün seks olmuş

Adana'da doğup büyüyünce birbirinden çok farklı kültürleri öğrenemiyorsunuz.Etraftaki herkes Adana'lı.Hani subay çocukları olurdu başka şehirlerden gelenler o kadar.İlkokul arkadaşımın babası astsubaydı.Antalya'lılardı.Aramızdaki tek fark biz 'susam'a 'küncü' , 'yaban mersini'ne 'hambeles' diyorduk.Babam yazları da çalıştığı için biz hiç tatile gitmezdik.Nenemlerin yaylaya gidiyordum ben,öyle deniz-kum-güneş alışık değilim.Velhasıl Adana dışına pek çıkmadım.Bi Mersin'e giderdik(bu Kadıköy'den Kartal'a gitmek gibi bi şey).19 yıllık hayatımda Adana'dan çıkışım üniversiteyle oldu.İstanbul kozmopolit bi şehir İstanbullu biriyle tanışmanız düşük bi olasılık.Yurtta hele ülke toprağının dört bir yanından gelen büssürü insanla tanışırsınız.Büssürü farklılık,büssürü kültür.

Adana'da çok ünlü olan şeylerin ülkenin dört bi yanında biliniyor sanıyordum.Misal bicibici.Adana'da çok ünlü bi tatlıdır.Lisedeyken sadece Adana'ya özgü olduğunu öğrendim.'Sıkma' mesela vazgeçilmezdir bizim için.Ama kimse bilmiyor inanamadım.Sıkma Adana'ya özgü bi şey değil,yani öyle sanıyordum.'Çağla'yı bilmeyen arkadaşım var benim!Tabii bu sırada Trabzon pidesini,nokulu,boyozu falan öğrendim.

Kültür farklılıkları da inanılmaz.Bana çok basit gelen şeyler kızlardan kimisine ayıp geliyor.Ya da oha lan dediklerime ne var be bunda diyen oluyor.Yan odada bi arkadaşımız var,Samsunlu.Hatunun dünyadan haberi yok.Tamam çok baskıcı bi ailesi var ama insan merak eder öğrenir bişeyleri.Merak etmesen bile mutlaka bi muhabbete denk gelirsin.Ne bilim yani ben merağımdan öğrenmedim bazı şeyleri.Zaten ortaokulda rehberlikçinin bizi toplayıp anlattıklarından sonra travma geçirdim ben.Hayır bu Samsunlu buna da denk gelmemiş galiba.Ulan bi şey diyoruz geyik yapacaz o ne demek bu ne demek diye diye muhabbetin içine sıçıyor.En sonunda bi gün Gebzeli arkadaş dediki ''ya git Allah aşkına oku öğren bi yerlerden 20 yaşında kızsın ya!'' dedi.Bu da ciddi ciddi kitap alıp öğreniyim falan diyor.''Yavrum sen o kitabı raftan alıp incelemeye utanırsın,bi de satın mı alıcan??Git yaz googlea çıkanı oku.'' dedim.Ulan demez olaydım.Ertesi gün oral seksin ne olduğunu öğrenmiş,önüne gelene gözlerini aça aça anlatıyor.İnanamamış dünyada böyle bi şey olduğuna.Oda arkadaşım gülerek anlattı.Böyle hiçbirimizin bilmediği bir şeymiş gibi hayretler içerisinde ve ayrıntılarıyla anlatıyormuş.Üstünde pek durmadım.O akşam bizim odada oturuyoruz,sohbet muhabbet-kahve falan bu da benim yatağımda oturuyor: 

Samsunlu- Beriiit biliyor musun ben ne öğrendim??''
Ben- Ne öğrendin yavrum?
S- Oral seks diye bi şey varmış tamam mı.Böyle erkek, kadının-
B- Dur!Dur Allasen...Tamam biliyorum ben ne olduğunu.Hem bana mı anlatıyon lan?
S- Bilmem yani neler öğrendim ben neler.Bilmediğin bi şey olursa ben anlatırım.

Oral sekse bu kadar şaşıran mazlum ilerisi için ne hallere gelecek bilemiyorum.Erotic shoplarda iç çamaşırı satıldığını sanarak bir ömür geçirdi...Zaten iyiden iyiye beni de ailemizin Haydar Dümen'i yaptılar,yemin ediyorum ben de ne ara öğrenmişim bunları bilmiyorum!

Yetişme tarzlarımız birbirinden çok farklı tabii.Ben gece dışarı çıkmak için kırkbin takla atıyorum misal.Genellikle de yalan söylüyorum.İzin alsam annem saat başı arıyor, aradığında duymadıysam telaştan baygınlık geçiriyor falan.Gebzeli'nin ailesi de temkinli ama adam gibi izin veriyorlar,kızı sıkmadan bunaltmadan.Kız da nerde ne yapıyor gerektiği kadar rapor veriyor.Yalan söylemesine gerek kalmıyor.İzmirli var işte.O da izin almıyor,haber veriyor.St.Patrick'te bi çocukla tanıştı.Gece dağılıyoruz işte Nazlı'ya gidicez; bu çocukla gideceğini söylüyor.Ben de yeni yeni ayılıyorum zaten, bi anne moduna girdim.Nerdeyse gitmiceksin falan dicem.O gece tanıştı nasıl güveneyim?!Bi de benim sorumluluğumdaymış gibi geliyor.Neyse bu da böyle kedi gibi çocuğa bakıyor falan,Nazlı ısrar etme sana noluyor gibilerinden baktı.Ben de ''telefonun açık olsun bak.Aricam.Bulamazsam fena olur bak.'' falan diyerek gönderdim.O gece Nazlı'ya gittiğimizde kendi derdimden bizim İzmirli'yi unutur gibi oldum.Sabah uyandığımda da ilk işim bunu aradım.Öğleden sonra Beşiktaş İskelesi'nde buluşup yurda geçtik.Aralarında pek bi şey olmamıştı neyseki.Çünkü olsa ilki olacaktı,e ilkini de tek gecelik bi ilişkiye vermeyi kim ister.

Derken bu çocuğa bi daha beni arama falan demiş.Kendini kötü hissetti.İşte böyle başlayan bi ilişki nereye gidebilir kiler falan.Ama belli hoşlanmış da.Benim gazımla çocuğu feysden ekledi.Derken hemen finale geliyorum: aylardır sevgililer.İzmirli'nin yurda giriş çıkışı oldukça esnek olduğundan genelde sevgilisinde kalıyor.Sevgiliyle aynı evi paylaşmak,aynı yatağı paylaşmak elbetteki bildik sona doğru süratle götürecektir.Ve uğradığımız yer Eczane olacaktır.

Bunlar bi deniyelim demişler.Ve deney istenmeyen sonuçlar doğurmuş.Tabii ilk danıştığı ben oldum(ailemizin Haydar Dümen'i).Ben duymuştum ilişki sonrasında hamileliği önlemek için kullanılan bi ialcın varlığını,tecavüz vakalarında sıkça kullanılıyormuş.Ama varlığından emin değildim.Sonra internetten araştırdık.Ertesi gün hapı diye biliniyor: Norlevo.Ama işte hemen ertesi gün alacaksın.Neyse o gün de haftasonu.Ben de vizelere çalışıyorum bedbaht bi halde.Bu da uyanmış sevgilisinden mesaj bekliyor.Saatlerce bekledi.Mesaj gelmedi.Öğlen oldu.Saatler 16:00'ı gösterdiğinde etüt salonundan çıkıp odaya gittim.Vakit aleyhe işliyor.Hatun hamile kalacam derdini bırakmış sevgilisinin neden aramadığını sorguluyordu.''Kalk gidek şu ilacı alak'' dedim.Gittik tam bi eczane yöneldi: ''Dur!'' dedim,''ben ilaçlarımı genelde ordan alıyorum ilerdekine gidelim.''.Eczaneye geldik.Bu nasıl soracağız ne desem falan diye düşünüyor.Ben eczaneye girdim.Bayan çalışanlarla gözgöze gelmeye çalışırken,eczacı beyefendi gülümseyerek (30 yaşlarında): ''Buyrun Efendim?'' dedi.Ben de ''Norlevo var mı??'' dedim.O an yüzündeki gülümseme silindi,afalladı.''Efendim??'' dedi,duyduğuna emin olamadı.''Norlevo.'' dedim.Yanındaki bayana söyledi benimle ilgilenmesini ve gözlerini benden kaçırdı.Oldukça utanmıştı.Norlevo'yu alan bendim,utanan eczacıydı.Bendeki rahatlığın sebebi de 'ben yapmadım ki lan niye utanayım'dı.İnanılmaz bi rahatlıkla Norlevo'yu alıp çıktım.Bi günün daha kahramanı olmuştum.

Yukardaki de internet araştırmalarım sonucu denk gelen sitelerden biri.Doğum kontrol ve Paris Hilton.(Bakın çok seks yapıyor ama hamile kalmıyor.)

Eğer eczacı ben olsaydım kızarıp bozarıp yere bakmak yerine renk vermeden ilacı temin eder sonra da şöyle düşünürdüm: ''dün seks olmuş''.

2 yorum: